جهت گیری استراتژیک جم در بازار مصرف

  • توسعه بازار صادراتی گرید پایپ مشکی (CRP100B)
  • توسعه سبد محصولات تزریقی در سه دسته MFI پایین، متوسط و بالا
  • مطالعه بازارهای جدید براساس استراتژی رسوخ در بازار
  • افزایش تولید گریدهای LL و به ویژه گریدهای با کومنومر هگزن-1 با توجه به تقاضای بازار
  • عرضه و حضور مستمر محصول LL 235 F 6  در بازار داخلی  
  • تولید گریدهای جدید بسته به نیاز مصرف کننده نهایی مانند گریدهای HD تزریقی با قابلیت مصرف در تولید ظروف تزریقی جداره نازک، گرید HDPE مورد استفاده در روکش لوله های فلزی
  • در پیش گرفتن استراتژی رهبری بازار با افزایش سهم بازار داخلی در تمامی گریدها